ავტორიზაცია
საჭადრაკო კომპიუტერული პროგრამების მუშაობის ალგორითმები და პრინციპები
ავტორი: გრიგორ ელოიანიანოტაცია:
ჭადრაკის სრულყოფილი მოთამაშის შექმნის მცდელობა ადამიანებს ჯერ კიდევ კომპიუტერის შექმნამდე ჰქონდათ, თუმცა რეალურად ამის შესაძლებლობა გაჩნდა გასული საუკუნის 50-ან წლებში. კომპიუტერის გამოგონებისთანავე დაიწყო მუშაობა საჭადრაკო პროგრამების შექმნაზე. თავდაპირველად ამას მხოლოდ ექსპერემენტული მიზანი ჰქონდა, ვინაიდან არავის სჯეროდა რომ კომპიუტერს შეეძლო უძლიერესი მოჭადრაკეების დამარცხება. მაგრამ როგორც აპარატურული შესაძლებლობების პროგრესმა, ასევე ახალი ალგორითმების და ევრისტიკების გამოყენებამ განაპირობა ის, რომ ბოლო 30 წლის განმავლობაში საჭადრაკო კომპიუტერულმა პროგრამებმა საგრნობი პროგრესი განიცადეს. ამ სემინარში განხილულია ასეთი პროგრამების მუშაობის პრინციპები, მათში გამოყენებული ალგორითმები და სხვადასხვა გაუმჯობესების მეთოდები.
მიმაგრებული ფაილები:
საჭადრაკო კომპიუტერული პროგრამების მუშაობის ალგორითმები და პრინციპები [ka]